czwartek, 16 lutego 2012

Kupujemy nasiona i dumamy nad tym, jak je posiać i gdzie...

Moje zakupy nasienne zostały dokonane. Skorzystałam ze sprzedaży wysyłkowej nasiona.biz.pl, oraz p.w. Cleome i sklepu cebule.pl
Co kupiłam?

Zioła:


Wielosił
Cząber
Bazylia Dark Opal
Bazylia słodka szeroka
Bazylia grecka
Bazylia cytrynowa
Rumianek pospolity
Lubczyk ogrodowy
Melisa lekarska
Trybula ogrodowa


Majeranek
Anyż
Tymianek
Szałwia lekarska
Rozmaryn
Hyzop

Kwiaty i trawy, inne ozdobne



Trawa mydlana
 Czosnek purpurowy
Przetacznik
Firletka biała
Dzwonek karpacki
Ożanka
Ostróżka wysoka
Firletka kwiecista
Ślaz piżmowy
Ostróżka trwała


Kłosowiec złoty
Zawilec (Anemone) Richard Ahrens


 Mak (Papaver) Forncett Summer
 Floks (Phlox) Blue Boy
 Floks (Phlox) Orange Perfection
 Floks (Phlox) Starfire
Łubin (Lupinus) Mix
 Orlik (Aquilegia) Barlow Blue



Zestaw 5 kolorów bodziszków
 Malwa (Alcea) Czerwona
 Trawa ozdobna/Rozplenica (Pennisetum Hameln)


Teraz siadam do planowania ogródka...
Pomocy!

2 komentarze:

  1. Kalino, bardzo ciekawy ten Twój "Zielnik wiejski", na pewno będę często zaglądać. Jestem dopiero początkującą ogrodniczką, sama uczę się na błędach. Jeśli chodzi o zioła, to większość z nich ma niewielkie wymagania i dobrze rośnie w słońcu. Moje doświadczenia z bazylią wskazują, że nie udaje się ani w gruncie, ani w doniczkach w pomieszczeniach i ładnie rośnie tylko w donicach wystawionych na zewnątrz, w słonecznym miejscu.

    Bardzo ambitne te Twoje plany - ja w tym roku już trochę mniej planuję, bo zostały mi jeszcze niezrealizowane plany zeszłoroczne ;)

    Po porady ogrodnicze często zagladam na forumogrodnicze.info.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hodowałam bazylię rok temu w tunelu foliowym, między pomidorami- rosła jak szalona:)Ciekawe, czy w zaciszu też by się udała?
    Zerknę na to forum, dziękuję za wskazówkę.

    OdpowiedzUsuń